piątek, 3 czerwca 2011

Sukces Volvo


W pierwszym kwartale 2011 roku, Volvo sprzedało 1300 swoich samochodów, jest to pierwsze miejsce w segmencie Premium. Od stycznia do marca, cały rynek samochodowy w Polsce zmalał o ponad 5%, rynek samochodów Premium zmalał o 9%. W tym samym czasie kiedy cały rynek motoryzacyjny w Polsce malał, sprzedaż Volvo wzrosła o 18%. Wyniki są zaskakujące dla szwedzkiego koncernu. Tak niesamowite wyniki Volvo zawdzięcza szczególnie jednemu modelowi, XC60. To dzięki niemu, wdało się pobić wszelkie rankingi i wzbić się na szczyt popularności. Sprzedaż XC60 to 1/3 sprzedaży samochodów Volvo. Na szczęśliwym drugim miejscu w tym samym rankingu, znalazł się model Premium 2010 roku- Volvo S60  W pierwszym kwartale 2011 roku, na zakup tego modelu zdecydowało się już ponad 200 klientów. Wyniki są zarazem niespodzianką i sukcesem szwedzkiego koncernu. Równie dobrze w tym roku radzi sobie wersja kombi V60, jest on na rynku dopiero od kilku miesięcy, a z miesiąca na miesiąc przybywa jego zwolenników. Udany rok 2010 był kluczem do sukcesu jaki Volvo odniósł w pierwszym kwartale 2011 roku. Zadowalającym jest fakt, że wciąż rośnie również zainteresowanie samochodami wśród klientów instytucjonalnych. Sukces marki nie odbył się oczywiście bez partnerów biznesowych. To również dzięki nim sukces został osiągnięty. W zeszły roku zostały otwarte trzy nowe salony Volvo, w tym roku planowane są również kolejne wielkie otwarcia. W największych planach Volvo Car Corporation jest ponadto zatrudnienie ponad 1200 osób, w większości mają to być inżynierowie. Plany i cele VCC zostały przedstawione przez prezesa i dyrektora generalnego Stefana Jacoby na konferencji w Pekinie.      

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz