poniedziałek, 11 lipca 2011

Gdzie szukać nowych i używanych części samochodowych?


  Jestem świeżym kierowcą. Dokładnie dwa miesiące  temu udało mi się zdać egzamin i niedawno odebrałem swój dokument uprawniający do prowadzenia samochodu. Ponadto od kilku dni jestem posiadaczem samochodu Volvo. Jest to mój pierwszy samochód jaki udało mi się kupić za własnoręcznie zapracowane pieniądze. Jestem bardzo zadowolony, jednak mam pewien problem. Kupione przeze mnie auto to Volvo V40 1.9 TD jestem dumny, że udało mi się na niego zapracować choć nie ukrywam, że kupiłem go w dość atrakcyjnej cenie. I tu pojawiają się schody. Jest kilka usterek, które chciałbym usunąć samodzielnie. Tylko czy kupować nowe części volvo czy używane części volvo? Mam dylemat, ponieważ słyszałem zarówno o jednych jak i o drugich tyle samo zalet co wad. Z tego co się orientuje, a rynku jest firma volvomik, która zajmuje się częściami do auta volvo. Firma cieszy się dobrą opinią wśród swoich klientów, więc i ja postanowiłem skorzystać z ich doświadczenia, usług i pomocy(można u nich dostać wysokiej jakości części do volvo ). Mój samochód wymaga remontu, nawet trudno powiedzieć, że drobnego. Mam co do niego wielkie plany i oczekiwania, które mam nadzieje uda Mi się zrealizować dzięki firmie, o której wcześniej wspomniałem. Jego naprawa z pewnością potrwa jakiś czas i pochłonie trochę gotówki, ale cóż się nie robi dla swojego pierwszego auta. Postaram się doprowadzić swoje V40 do stanu używalności. Części jakie muszę kupić na szczęście znajdują się w ofercie firmy volvomik, więc wszystkie potrzebne mi elementy postaram się nabyć u nich. Ponadto firma posiada bogatą gamę akcesorium samochodowych więc moje marzenia z pewnością zostaną spełnione.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz