wtorek, 2 sierpnia 2011

Jak oraz gdzie szukać nowych i używanych części samochodowych?

Całkiem niedawno zrobiłem prawo jazdy jestem więc świeżym kierowcą.Niedawno bo kilka miesięcy temu miałem to wielkie szczęście i  udało mi się zdać egzamin ,oraz niedawno odebrałem swój dokument uprawniający do prowadzenia samochodu. Dodatkowo  od kilku dni jestem szczęśliwym posiadaczem samochodu Volvo. Jest to mój pierwszy samochód jaki udało mi się kupić za własnoręcznie zapracowane pieniądze,muszę przyznać było mi ciężko oszczędzać pieniądze. Jestem bardzo zadowolony, jest jednak  pewien problem. Zakupione przeze mnie auto to Volvo V40 1.9 TD jestem oczywiście dumny, że udało mi się na niego zapracować choć nie ukrywam, że kupiłem go też w dość atrakcyjnej cenie(spieszyło się sprzedającemu ,wyjeżdżał za granicę). I tu pojawiają się schody. okazało się że w aucie znalazło się kilka usterek, które chciałbym usunąć samodzielnie-bo to jest porostu taniej. Mam tylko mały dylemat - czy kupować nowe części volvo czy też używane części do volvo? Ten dylemat wynika z tego że  słyszałem zarówno o jednych jak i o drugich tyle że jest tyle samo zalet co wad. Z tego co się orientuje, a rynku jest firma volvomik, która sprzedaje  części volvo. Firma ta cieszy się dobrą opinią wśród swoich klientów, więc i ja postanowiłem skorzystać z ich doświadczenia, usług i pomocy.Niestety mój samochód wymaga remontu, nawet trudno powiedzieć, że drobnego. Mam co do niego wielkie plany i oczekiwania, które mam nadzieje uda Mi się zrealizować dzięki firmie, o której wcześniej wspomniałem.  Naprawa z pewnością potrwa pewien czas i pochłonie trochę gotówki, ale cóż się nie robi dla swojego pierwszego auta,oraz bezpieczeństwa .Mam zamiar  doprowadzić swoje V40 do stanu używalności i chcę żeby było w pełni sprawne i niezawodne Części jakie muszę kupić na szczęście znajdują się w ofercie wspomnianej  firmy volvomik, a więc wszystkie potrzebne mi elementy postaram się zakupić  u nich-dają również pełną gwarancję na części volvo. Ponadto firma posiada bogatą gamę akcesorii samochodowych więc moje marzenia z pewnością zostaną spełnione.Znalazłem ich również na Facebooku pod adresem:   http://www.facebook.com/pages/Volvomik/129987530390814
czytałem też wiele bardzo pochlebnych opinii na temat tej firmy ,jej rzetelności oraz terminowości zamówień.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz