środa, 23 stycznia 2013

Jubileuszowe Volvo.

    
   Gonitwa produkcyjna wciąż trwa. Im więcej tym lepiej, im więcej sprzedanych modeli, tym większa satysfakcja producentów. W każdym kraju i w wielu salonach na świecie prowadzone są specjalne statystyki sprzedaży. Tak jak w belgijskiej fabryce Volvo w Gandawie. Dziś produkcja idzie z kopyta na przód, a fabryka świętuje wyprodukowanie 5 milionowego egzemplarza samochodu tejże marki. Produkcję w belgijskiej fabryce rozpoczęto w 1965 roku, a zatem sporo czasu upłynęło od okrągłej rocznicy.Tym jubileuszowym modelem korporacji okazuje się być V40, które opuściło bramy fabryki pod koniec grudnia 2012 roku. W czyje ręce trafiło, zostaje tajemnicą, ale nie to ma znaczenie. Fakt, że produkcja wciąż kwitnie i wydaje na świat coraz to więcej modeli, może przysporzyć producentom i przedstawicielom wielu powodów do radości i sukcesów. A jeśli jeszcze dorzucić do tego również jubileuszowe części volvo, to powodów do radości jest jeszcze więcej.Rok 2011 był rekordowy pod względem produkcji aut osobowych. Produkcja poszła w górę, a zaraz za nią także sprzedaż, co prawda w tych największych i najbogatszych krajach, ale można mówić o znacznym postępie i kroku w przód. Druga fala uderzenia jeśli chodzi o ilość produkcyjną to druga połowa 2012 roku. W zakładach belgijskich powstają aktualnie egzemplarze modeli Volvo XC60, które jest aktualnie najchętniej kupowanym produktem w całej gamie marki, a obok niego również V40/V40 Cross Country oraz S60. Pierwszym wytwarzanym w belgijskim zakładzie produkcyjnym Ghent samochodem było 120/Amazon. W latach 1965-69 łącznie wyprodukowano tam 26 307 takich aut.Prowadzenie takich statystyk sprzedażowych i produkcyjnych niewątpliwie ma znaczenie dla przyszłej produkcji i jakości marki. Lepiej wiedzieć ile i jakie modele są wyznacznikiem, gdzie najlepiej się sprzedają oraz jakie produkcje przynoszą większe zyski aniżeli straty. Takim badaniom poddawane są nie tylko modele aut osobowych, ale także i równie znaczące części volvo, bez których oczywiście jazda byłaby niemożliwa. A te także nadają statystykom wysokie noty. Jak się okazuje nie tylko jubileuszowe auto korporacji jest dziś w cenie, ale i jego części składowe i nośne.Należałoby się zatem zastanowić co stanowi najważniejszą składową sukcesu korporacyjnego. Na pewno duże znaczenie ma sprzedaż i jego produkcja, jednak wydaje się, że coś innego ma większy wpływ na popularność marki i jej sprzedaży. Otóż wysoka jakość produktu, jego funkcjonalność, estetyka i niemalejąca wciąż popularność na całym świecie. Jak dołożymy jeszcze do gwarancji sukcesu części volvo, które dziś są niezniszczalne i niezawodne, mamy oto cały plan sukcesu jaki osiągnęła korporacja.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz