wtorek, 9 października 2012

Dwa międzynarodowe debiuty Volvo.

   Jaki jest chwyt marketingowy, który zwiększy wydajność samochodów i poszerzy swoją sprzedaż na arenę międzynarodową? Nie wiadomo, każdy ma inne metody osiągania sukcesu, każdy inaczej postrzega sukces i każdy inaczej ten sukces przekłada na sprzedaż. Niewątpliwie przodownikiem w dziedzinie parcia na przód i nieustannych poprawek i udoskonaleń w dziedzinie motoryzacji jest sprawdzona marka Volvo.Pod koniec września w Paryżu odbyły się międzynarodowe targi motoryzacyjnej i kolejna edycja Salonu Samochodowego 2012. Podczas imprezy wielu wystawców chwaliło swoje dzieła i nowe przedsięwzięcia. Wiele marek wystawiło swoje przodujące, nowej najlepsze modele, chwalili się osiągnięciami technicznymi i innowacyjnością. Każdy miał coś do pokazania i ciekawego do zaoferowania. Jednak żaden model, ani żadna korporacją nie przebiła nowych dwóch modeli marki Volvo. To był prawdziwy sukces na salonach.Debiut miały dwa nowe dzieła korporacji – V40 R-Design oraz V40 Cross Country. Oba to modele duże, komfortowe, ale każdy inny. Pierwszy z nich to wersja sportowa w nowoczesnym wydaniu, drugi zaś to typ terenówki na prawdziwe szutrowe przygody.V40 to model dopracowany w każdym szczególe. Nowe i unikatowe zderzaki, atrapa chłodnicy, chromowane końcówki wydechu oraz stalowe i zaokrąglone felgi. Wiele innych poszerzonych detali nadaje modelowi bardziej agresywny wygląd i sportowy charakter.W wewnątrz modelu umieszczono wiele gadżetów związanych z nazwą marki i poprzez rozmieszenie unikatowych części volvo, nie ukrytych pod maską, dodano mu charakteru zadziornego i technicznego pojazdu.Model Cross Country zaś jest wyższy od wersji bazowej, co powoduje sprawne poruszanie się w trudnych warunkach terenowych. Napędzany przez silniki benzynowe i trzy jednostki wysokoprężne nadające mocy. Auto wyposażone jest w system kontroli zjazdui automatyczne czujniki hamowania przed nieprzejezdną przeszkodą. Z zewnątrz wygląda jeszcze lepiej niż jego poprzednik. Wbudowane części volvo nadają typowy dla marki wygląd zimnego i charakterystycznego drania. Czarny zderzak, stalowy grill i światła do jazdy dziennej ustawione w pozycji pionowej – typowe udogodnienia do terenowych wariacji.Oba zaprezentowane modele cieszyły się ogromną popularnością. Nie tylko dzięki swojemu charakterystycznemu wyglądowi, ale przede wszystkim dzięki nowościom technicznym i innowacyjnością zastosowanych podczas produkcji. Nowe rozwiązania techniczne dodają im blasku i niewątpliwie podbijają cenę katalogową. Jednak nawet to nie odstraszało klientów. Dużą popularnością cieszyły się także prezentowane osobno, wykonane specjalnie do nowych modeli, części volvo, wykonane ze stali nierdzewnej w kolorze czarnym.Debiut marki okazał się strzałem w dziesiątkę, a producent zapowiada, że podbój rynku międzynarodowego dopiero rozpoczyna. Oba auta rafia do Europy jeszcze w tym roku, ale możemy się spodziewać jeszcze niejednej niespodzianki serwowanej przez nasze ulubione i sprawdzone Volvo.

1 komentarz:

  1. Na pewno są to bardzo ciekawe auta ale również i one przecież zawsze mogą nam się zepsuć. Właśnie dlatego jak coś ja bardzo chętnie uczęszczam do serwisu https://autokorbas.pl/ i jest to moim zdaniem bardzo dobre rozwiązanie.

    OdpowiedzUsuń