piątek, 17 sierpnia 2012

Encyklopedia wiedzy Volvo- A nie tylko sprzedaż części volvo.

      Zastanawiałem się kiedyś gdzie najlepiej szukać wiedzy na tematy związane z firmą Volvo.Prześledziłem wiele publikacji ,ale niestety nie dało mi to takiej wiedzy jaką bym chciał dalej pogłębiać .owszem dużo dowiedziałem się na temat historii firmy,na temat różnych części volvo ,ich produkcji,materiałów z jakich są wytwarzane i gdzie.
 Niestety nie znalazłem nigdzie takiej strony,portalu czy też jakiejkolwiek encyklopedii na ten temat oraz konkretnego np.przewodnika  na temat firmy volvo.Znalazłem za to bardzo dużą ilość sklepów sprzedających części volvo .
    Mam nadzieję iż w najbliższym czasie pojawi się coś podobnego czy to w internecie,czy też w księgarniach.
A  może ktoś coś takiego wydał ?

2 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety nie spotkałem na dzień dzisiejszy żadnej encyklopedii Volvo, a jedynie dużo firm sprzedających części volvo

    OdpowiedzUsuń