czwartek, 23 sierpnia 2012

Mój pierwszy nowy samochód.

   Wiadomym jest, że każdego dnia człowiek musi podejmować jakieś decyzje. Raz ważniejsze, raz mniej ważne innym zaś razem banalne. Jednak nie sądziłem, że w przeciągu tak krótkiego czasu będę musiał podjąć szereg tak znaczących dla mojej przyszłości decyzji. I nie było to wcale łatwe. Początek miło się zapowiadał: zapiszę się na prawo jazdy, przyłożę do nauki, zdam egzamin, kupię auto i rozpocznę pracę jako przedstawiciel handlowy, do którego oczywiście pojazd jest niezbędny. No i wtedy zaczęły się przygody. Najpierw marzyłem o najnowszym modelu Volvo, potem zmieniłam zdanie, aż wreszcie wróciłam do pierwszego pomysłu. Egzamin zdałem za pierwszym razem, choć przyznam, że było bardzo ciężko. Próbowałem zrobić rozeznanie wśród nowych kierowców jak i instruktorów. Ale każdy miał inne zdanie i zapatrywania co do marki samochodu. Jeden polecał taki, inny zaś zachwalał jeszcze inne marki, nie koniecznie pozostające w swerze moich marzeń. Potem często przewijał się temat przydatności samochodu, wypadków i ewentualnych napraw. A jak dostępne są części, ile kosztują, ile trwa naprawa. Na temat  części Volvo zebrałem najwięcej pochlebnych opinii. Ostatecznie decyzja zapadła i postanowiłem, zaraz po zdanym egzaminie, zakupić najnowszy model mojego wymarzonego i ulubionego Volvo.
Tak, decyzja podjęta, wizyta w salonie i kolejne decyzje, których sam podjąć nie chciałem. A to kolor jaki mi się podoba, a to znowu automat, czy skrzynia manualna, -innym razem dodatki, czy bez dodatków. Postanowiłem dłużej nie zwlekać i skontaktowałem się ze znajomym mechanikiem, który cieszył się opinią wybitnego fachowca w dziedzinie marek samochodów. Pierwsze pytanie dotyczyło marki, następnie zapytałem części do volvo .Niezmiernie się ucieszyłem, gdy pochwalił mój wybór i pogratulował dobrego gustu. A więc kiedy już wszystko było jasne, po raz kolejny udałem się po zakup mojego nowego autka. Po dopełnieniu wszelkich formalności, jeszcze jeden raz dla wszelkiej pewności, zapytałem o dostępność zarówno nowych, jak i starych części Volvo, a po otrzymaniu satysfakcjonującej mnie odpowiedzi, z uśmiechem na twarzy wyjechałem swoim nowym nabytkiem. Jestem bardzo zadowolony i na razie wszystko sprawuje się znakomicie. I mam nadzieję, że długo jeszcze moje pytania i obawy o nabycie części Volvo pozostanie tylko niekonieczną ewentualnością.
 

1 komentarz:

  1. Niestety nie miałem kasy w tamtym czasie na auto Volvo.W tamtym czasie części volvo były niestety drogie.Teraz jest naprawdę ich dużo i są dobrej jakości.

    OdpowiedzUsuń