sobota, 22 grudnia 2012

Celebryci testują auta.

      

    Któż lepiej zareklamuje auta jak nie znani i lubiani? Przywykliśmy już do tego, że w reklamach występują celebryci lub znani aktorzy czy prezenterzy, to rzecz naturalna już by się wydawało. Znana twarz, kojarzona z show biznesem, to dlaczego by nie skojarzyć jej z daną marką czy produktem? Udział osobistości ekranu w kampaniach reklamowych marek to już codzienność. Nie inaczej postępuje marka Volvo, wybierając skrupulatnie do swoich promocji znane osobistości. Był już Krzysztof Hołowczyc, byli rajdowcy, teraz jest i Małgorzata Kożuchowska.Co daje korporacji reklama z rozpoznawalną twarzą? A no wysoki status, przyciąga wzrok, charakteryzuje się z daną osobą. Coś w tym jest. Tym samym reklama celebrytów podobno poszerza kanały komunikacji z grupą docelową. W przypadku twarzy Kożuchowskiej stają się tą grupą kobiety. Gwiazda polskich ekranów testowała i reklamowała model C30 przez dosyć spory kawałek czasu. Model ten stał się motywem przewodnim otwarcia firmy i miał trafić do konkretnej grupy docelowej oraz zmienić oczekiwania dotychczasowych klientów. Tego typu Volvo skierowane jest do osób dla których auto to nie tylko środek transportu, ale przede wszystkim manifestacja własnej osobowości. A skoro aktorka taką osobowością się charakteryzuje, uznano, że i model będzie posiadał taki charakter. Jak badania wskazują, osoby o silnym charakterze i wyróżniającej się osobowości posiadają wysokie wymagania wobec samego siebie, własnego otoczenia i przedmiotów codziennego użytku. Do tego są osobami aktywnymi, ciekawymi świata i ludzi oraz mają swoje potrzeby i własny styl wynikający z potrzeby istnienia. Takie są także najnowsze części volvo, mają swój charakter, są ważne jak i nie najważniejsze w istnieniu modelu C30.Jak sama celebrytka twierdzi, taka potrzeba wynika z przynależności do danej grupy społecznej. „Myślę, że każda kobieta aby dobrze się czuć, musi dobrze wyglądać. Volvo C30 na pewno na to pozwala. Jest bardzo ciekawe – klasyka i stonowana elegancja połączona z nowoczesnym designem i wygodą. Poza tym dobrze się w nim czuję, bo pasuje do mnie – został przygotowany zgodnie z moimi wskazówkami. Ma ciekawą stylistykę wnętrza, niebanalne kolory. Prowadzę bardzo intensywny tryb życia, mój samochód musi odpowiadać na moje potrzeby. Takie właśnie jest C30. Idealnie sprawdza się podczas drogi na plan filmowy, zakupy, jak również pasuje do wieczornego wyjścia na premierę. Jest elementem miejskiej przestrzeni, w której żyję" – zachwala aktorka. Nie wspomniała także o dodatkowych luksusach czyli stronie technicznej. Części volvo jakie posiada akurat ten model to klasyka gatunku łącząca się z potrzebami samochodu. A zatem skoro takie osobistości mogą prowadzić się takimi autami, to dlaczego by się nie skusić na chociażby ich obejrzenie? Może to dobry moment żeby poczuć się jak gwiazda?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz