wtorek, 4 grudnia 2012

Sportowe zacięcie i ciężki pedał.

                       Przygoda z Volvo rozpoczęła się bardzo dawno temu. W 1953 nabrała ona kolorowych barw i rozmachu. Surowe i bez emocji samochody z czasem nabierały bogatszych kształtów, charakteru i pazura zadziorności. Potem stały się przykładem bezpiecznego auta, a inne marki czerpały z nich wzór i recepturę na dobre i solidne auto. Aż wreszcie wprowadzono komfortowe i wszechstronne modele rodzinne, które to od razu zaczęły cieszyć się niemalejąca popularnością.W 1993 roku nastąpiła niebywała rewolucja. Dosyć kontrowersyjny pomysł wprowadzenia na rynek modelu o podwoziu kombi i osiągach technicznych auta sportowego. Tak powstał model 850. Pierwszy na świecie samochód o sportowym zacięciu i ciężkim pedale. Po raz pierwszy brał także udział w sportowych wyścigach turystycznych. Dzięki sportowym dodatkom i sile części volvo, rozwijało nieprzeciętne moce i prędkości. Z biegiem lat jednak model nie przyjął się w stosunku do nowoczesnych technik i rozwoju cywilizacyjnego – techniczne moce i wygląd był po prostu niepraktyczny.Jedynym prawie podobnym modelem do ówczesnego 850 można powiedzieć, że jest dzisiejszy V70. Odbiega on znacznie od oryginału, jednak pewne cechy odziedziczył po starszym bracie. Podwozie się znacznie wygładziło, wnętrze wzbogaciło się i stało się bardziej luksusowe, nieporównywalnie zwiększył się komfort jazdy, ale pozostał wysoki poziom bezpieczeństwa i innowacyjne, praktyczne i mocne części volvo.Jaki jest dzisiejszy V70? To typowy samochód o nadwoziu kombi. Z lekka wygląd zewnętrzny przypomina wcześniejsze modele, jednak to co wyróżnia go spośród reszty to charakterystyczny grill, masywny i nowoczesny design. Przód auta sprawia wrażenie pozytywne, nawet lekko zadziorne, jednak stylistyka kłóci się nieco z charakterystycznym wyglądem pozostałych modeli marki. Ale za to posiada bardzo oryginalne wnętrze. Stylizowane w tonie ciepłym i domowym. Jak wsiądziesz do środka, masz wrażenie, że nawet nie wyszedłeś z domu. Wszystko jest dla kierowcy, a nie odwrotnie. Dodatkowe drobiazgi i udogodnienia pomagają w skupieniu i prowadzeniu auta. Specjalnie zamontowane części do volvo mają za zadanie technicznie usprawnić model i wzmocnić jego walory motoryzacyjne. Znaleźliśmy jedną wadę – kierownica nie pozwala na regulację w pełni poziomów, przez co nie zawsze dopasuje się do kierowcy i jest nieco za nisko. Ale nie ma tego złego – można opuścić nieco siedzenie i dopasować się do poziomu kierownicy. Tak też będzie dobrze. Jednym słowem wnętrze jest perfekcyjne, dopracowane pod każdym względem i posiada łatwość obsługi dodatków i udogodnień. Pełna elektryczność i niezmierzone ilości przycisków z łatwością będą obsługiwane przez kierowcę, a gdy nabierze on wprawy już nie będzie musiał nawet oczu odrywać od drogi. Duży plus dla skórzanego i wysokiej jakości materiału z którego wykonano wewnętrzne obicie. Aż nie chce się z niego wysiadać.Kilka słów o prędkości. Volvo wręcz wyrywa się do przodu, każde mocniejsze wciśnięcie pedału gazu powoduje szybsze bicie serca i mocną dawkę adrenaliny. Miękkie położenie skrzyni biegów, szybkie zmiany biegów i ostra jazda. To cechy charakterystyczne stanu technicznego. Do tego mocne i sprawdzone części volvo – gwarancja jakości i bezpieczeństwa.Auto praktyczne, idealne kombi, szybki sportowiec, solidna ciężarówka, oszczędny i ekonomiczny, rozsądna cena i przystępny serwis. Czy kupić auto o charakterze sportowym z pazurem ciężarówki? Zdecydowanie tak.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz