Bauma 2010 – kwietniowa
wystawa światowych marek samochodów ciężkich. Tam swoją
międzynarodową premierę miał najnowszy model samochodu
ciężarowego marki Volvo FMX,
który powstał głównie z myślą o transporcie ciężkim
stosowanym w przemyśle budowlanym.Korporacja specjalizuje
się oczywiście w komfortowych i bezpiecznych samochodach osobowych,
jednak od kilku lat rozpoczęła produkcję pojazdów budowlanych i
ma w tej dziedzinie spore sukcesy. Model FMX wydaje się być
najnowszym elementem agresywnej strategii produktowej marki, co jest
teraz najambitniejszym planem marketingowym w historii firmy. Cel
jest jeden – poprawa osłabionej przez kryzys pozycji na rynku. A
jest czym się chwalić.Jak prezentuje się
model na drodze? Posiada bardzo agresywny wygląd zewnętrzny, co
niewątpliwie przykuwa uwagę i budzi respekt. Zdecydowane i
zaostrzone kształty kabiny przedniej i dolnej, bardziej widoczny i
nowocześniejszy znak firmowy i emblemat FMX bez wątpienia
podkreślają prestiż samochodu. Części volvo skonstruowane wyłącznie dla pojazdów ciężkich
to sama w sobie nowoczesność i innowacyjność. Duże i ostro
świecące reflektory przednie, lampy przeciwmgielne osadzone głęboko
w narożnikach stalowego zderzaka. Mniejsze wsporniki, które w
znacznym stopniu ograniczyły dużą niewidoczność kierowcy z
kabiny. Ponad to, model otrzymał elementy wyposażenia typowe dla
samochodów budowlanych – stalowy zderzak, belka ochronna,
wysunięta do przodu kabina, antypoślizgowe opony – wszystko to
budzi imponujący efekt końcowy. Poprzez zastosowanie technicznych i
typowych dla transportu ciężkiego części volvo, spowodowano, że moc silnika jest większa i
szybciej się rozpędza.Nowością i ewidentnym
przełomem technicznym jest skrzynia biegów typu IShift, która
wyposażona w zautomatyzowany system doboru przełożeń sprawia, że
model FMX to masywny moloch i postrach budowlany. Taki model skrzyni
pomaga wydostać się pojazdowi z nawet najbardziej ekstremalnych
warunków terenowych. Poprzez zainstalowane elektroniczne części volvo takie jak czujnik obciążenia przesyłający dane o
masie pojazdu – pozwala na osądzenie sytuacji i podjęcie
odpowiednich kroków technicznych.Rzeczą oczywistą jest
przeprowadzenie testów terenowych modelu FMX przed wprowadzeniem go
na rynek. Oczywiście wypadły one celująco. Jazdy terenowe odbywały
się na specjalnie przygotowanym podłożu, ekstremalne przeszkody i
sztuczne pułapki – ze wszystkim pojazd poradził sobie imponująco
i bez większych przeszkód przejechał wyznaczoną mu trasę. Po
przeprowadzeniu wszystkich testów i badań stwierdzono, że FMX
gotowy jest na wyjazd z taśmy produkcyjnej na drogi.Volvo
wciąż zadziwia nas swoimi innowacyjnymi pomysłami i produktami,
ale model FMX bez wątpienia zadziwi przemysł budowlany i stanie się
marką wręcz pożądaną w środowisku budowlanym. Zatem nic
innego jak tylko zaopatrzyć się w FMX i wyruszać na podbój
transportu budowlanego.
Może i ja się kiedyś zdecyduję na taki samochód, ale jednak póki co skupiam się na tym aby moje auto mnie nie zawodziło na drodze. W każdym razie jak coś to wiem aby dzwonić do pomocy drogowej https://zakrzewski-holowanie.pl/ i tak na pewno zrobię.
OdpowiedzUsuńKiedy moje auto zepsuło się w drodze do Olsztyna, poczułem się całkowicie zagubiony. Na szczęście znalazłem kontakt do https://pomocdrogowa.olsztyn.pl/ i zdecydowałem się wezwać ich na pomoc. Muszę przyznać, że szybkość reakcji i profesjonalizm ekipy pomocy drogowej przeszły moje najśmielsze oczekiwania. Nie tylko ekspresowo dotarli na miejsce, ale również zapewnili kompleksową i skuteczną pomoc, dzięki czemu mogłem kontynuować podróż. Jestem niezmiernie wdzięczny za ich pomoc i gorąco polecam ich usługi każdemu, kto znajdzie się w podobnej sytuacji na drodze.
OdpowiedzUsuńDla osób poszukujących wiarygodnych opinii, https://pomocdrogowa.i-poznan.pl/ zawiera sekcję z recenzjami klientów, którzy korzystali z usług firmy. Opinie te mogą pomóc nowym klientom w podjęciu decyzji o wyborze tej firmy jako swojego dostawcy usług pomocy drogowej, dając wgląd w jakość i niezawodność świadczonych usług.
OdpowiedzUsuń