czwartek, 1 listopada 2012

FMX prawie jak BMX w wersji dla dorosłych.

  Bauma 2010 – kwietniowa wystawa światowych marek samochodów ciężkich. Tam swoją międzynarodową premierę miał najnowszy model samochodu ciężarowego marki Volvo FMX, który powstał głównie z myślą o transporcie ciężkim stosowanym w przemyśle budowlanym.Korporacja specjalizuje się oczywiście w komfortowych i bezpiecznych samochodach osobowych, jednak od kilku lat rozpoczęła produkcję pojazdów budowlanych i ma w tej dziedzinie spore sukcesy. Model FMX wydaje się być najnowszym elementem agresywnej strategii produktowej marki, co jest teraz najambitniejszym planem marketingowym w historii firmy. Cel jest jeden – poprawa osłabionej przez kryzys pozycji na rynku. A jest czym się chwalić.Jak prezentuje się model na drodze? Posiada bardzo agresywny wygląd zewnętrzny, co niewątpliwie przykuwa uwagę i budzi respekt. Zdecydowane i zaostrzone kształty kabiny przedniej i dolnej, bardziej widoczny i nowocześniejszy znak firmowy i emblemat FMX bez wątpienia podkreślają prestiż samochodu. Części volvo skonstruowane wyłącznie dla pojazdów ciężkich to sama w sobie nowoczesność i innowacyjność. Duże i ostro świecące reflektory przednie, lampy przeciwmgielne osadzone głęboko w narożnikach stalowego zderzaka. Mniejsze wsporniki, które w znacznym stopniu ograniczyły dużą niewidoczność kierowcy z kabiny. Ponad to, model otrzymał elementy wyposażenia typowe dla samochodów budowlanych – stalowy zderzak, belka ochronna, wysunięta do przodu kabina, antypoślizgowe opony – wszystko to budzi imponujący efekt końcowy. Poprzez zastosowanie technicznych i typowych dla transportu ciężkiego części volvo, spowodowano, że moc silnika jest większa i szybciej się rozpędza.Nowością i ewidentnym przełomem technicznym jest skrzynia biegów typu IShift, która wyposażona w zautomatyzowany system doboru przełożeń sprawia, że model FMX to masywny moloch i postrach budowlany. Taki model skrzyni pomaga wydostać się pojazdowi z nawet najbardziej ekstremalnych warunków terenowych. Poprzez zainstalowane elektroniczne części volvo takie jak czujnik obciążenia przesyłający dane o masie pojazdu – pozwala na osądzenie sytuacji i podjęcie odpowiednich kroków technicznych.Rzeczą oczywistą jest przeprowadzenie testów terenowych modelu FMX przed wprowadzeniem go na rynek. Oczywiście wypadły one celująco. Jazdy terenowe odbywały się na specjalnie przygotowanym podłożu, ekstremalne przeszkody i sztuczne pułapki – ze wszystkim pojazd poradził sobie imponująco i bez większych przeszkód przejechał wyznaczoną mu trasę. Po przeprowadzeniu wszystkich testów i badań stwierdzono, że FMX gotowy jest na wyjazd z taśmy produkcyjnej na drogi.Volvo wciąż zadziwia nas swoimi innowacyjnymi pomysłami i produktami, ale model FMX bez wątpienia zadziwi przemysł budowlany i stanie się marką wręcz pożądaną w środowisku budowlanym. Zatem nic innego jak tylko zaopatrzyć się w FMX i wyruszać na podbój transportu budowlanego.

2 komentarze:

  1. Może i ja się kiedyś zdecyduję na taki samochód, ale jednak póki co skupiam się na tym aby moje auto mnie nie zawodziło na drodze. W każdym razie jak coś to wiem aby dzwonić do pomocy drogowej https://zakrzewski-holowanie.pl/ i tak na pewno zrobię.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedy moje auto zepsuło się w drodze do Olsztyna, poczułem się całkowicie zagubiony. Na szczęście znalazłem kontakt do https://pomocdrogowa.olsztyn.pl/ i zdecydowałem się wezwać ich na pomoc. Muszę przyznać, że szybkość reakcji i profesjonalizm ekipy pomocy drogowej przeszły moje najśmielsze oczekiwania. Nie tylko ekspresowo dotarli na miejsce, ale również zapewnili kompleksową i skuteczną pomoc, dzięki czemu mogłem kontynuować podróż. Jestem niezmiernie wdzięczny za ich pomoc i gorąco polecam ich usługi każdemu, kto znajdzie się w podobnej sytuacji na drodze.

    OdpowiedzUsuń